نازنین اسماعیلی | مدرس نی |آموزشگاه موسیقی فریدونی 1

نازنین اسماعیلی | مدرس نی |آموزشگاه موسیقی فریدونی

نازنین ( فاطمه ) اسماعیلی | مدرس نی |آموزشگاه موسیقی فریدونی

روزهای کلاس : سه شنبه و چهارشنبه

تلفن ثبت نام : 22952820

09376140716

نازنین اسماعیلی متولد شیراز وی از دوران کوکدکی به موسیقی علاقه فراوان داشت و فعالیت هنری خود را به طور حرفه ای از ازسال 1379اغاز کرد وی ازمحضر اساتیدی چون استاد:محمود احمدی سعدی در شیراز واستادمنوچهر غیوری در اصفهان وهمچنین استاد حسن ناهید درتهران بهره جست فعالیت هنری:کسب مقام اول موسیقی زنان جنوب کشور در کهکیلویه وبویر احمد کسب عنوان برگزیده جشنواره ملی جوان ایرانی درنیاوران تهران اجراهای متعدد در تالار نیاوران تهران شرکت در جشنواره های مختلف گروه نوازی وتک نوازی در تالار حافظ شیراز وکسب عنوان برگزیده تمامی این جشنواره همکاری باگروه های سایه مشتاق دیدار وبامداد وی هم اکنون مشغول تدریس این ساز دراموزشگاه های موسیقی میباشد

دارای گواهی پایان دوره موسیقی شرکت در جشنواره تکنوازی نی وکسب دیپلم افتخار در شهریور 1385تالار حافظ شیراز ایجاد11کارگاه اموزشی موسیقی درباب پیدایش موسیقی سنتی درتاریخ بشر وگسترش ان بعد ازاسلام کسب عنوان برگزیده هنری ازمرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی به سال 1382به مدیریت جناب اقای سید عبداله ابطحی شرکت درجشنواره ویژه بانوان موسیقایی وکسب عنوان برتر به سال1393

مهران قاسمی | استاد نی 1

مهران قاسمی | استاد نی

مهران قاسمی | استاد نی 
 
 
روز کلاس : پنج شنبه
 
تلفن هماهنگی و ثبت نام : 22333425 - 22952820
 
 
 
سوابق هنری 
دارای دیپلم موسیقی از هنرستان موسیقی اصفهان 
دانشجوی کارشناسی رشته ی نوازندگی ایرانی در دانشگاه تهران 
بهره مندی از اساتیدی همچون سیامک جهانگیری ،جاوید ابراهیم پور، خلیل الله ملکی،حسن منصوری در زمینه ی ساز نی 
همکاری با گروه های متعدد از جمله ،ارکستر موج نو به رهبری علی قمصری،رادمان و بوم
شرکت در جشنواره های متعدد تک نوازی و گروه نوازی و کثب رتبه ی اول در هفتمین دوره ی جشنواره ی موسیقی جوان،کثب رتبه ی سوم در جشنواره ی شهناز اصفهان به همراه گروه رادمان 
آوانگاری ردیف آوازی استاد حسن کسایی (اجای نی) و همچنین بخش هایی از ردیف آوازی مکتب اصفهان به روایت استاد حسن منصوری که البته هنوز به مرحله ی انتشار نرسیده است .
دارای سابقه ی آموزش ساز نی و تئوری موسیقی و هارمونی به صورت خصوصی
 
شرح درس
آموزش دوره ی مقدماتی و متوسطه از روی کتاب شیوه های نی نوازی استاد محمدعلی کیانی نژاد به اضافه ی اتود هایی که بسته به مشکلات هنرجو برای او نوشته می شود.
دوره ی پیشرفته از ردیف عبدالله دوامی و بخش های از ردیف های مکتب اصفهان.

حسن مکانیکی - استاد نی 0

حسن مکانیکی - استاد نی

حسن مکانیکی

حسن مکانیکی

استاد نی

روزهای کلاس : سه شنبه و پنج شنبه

تلفن : 22952820

 

تاریخ تولد : ۱۳۴۸

مدرک تحصیلی :  کارشناس ارشد موسیقی

مدرس : نی

سابقه تدریس : از سال ۱۳۸۶

فعالیت های هنری

مدرس دانشگاه هنر

سالها تدریس در آموزشگاه های موسیقی تهران و کرج

امیر حسین کیانپور | استاد سازهای بادی محلی ایران و جهان 1

امیر حسین کیانپور | استاد سازهای بادی محلی ایران و جهان

کلاسهای دودوک و دیجیریدو  امیرحسین کیانپور
روزهای چهارشنبه و پنج شنبه
تلفن رزرو و ثبت نام : 22952820
نوازنده و مدرس تخصصی
دودوک
دیجریدو
بالابان
می
نرمه نی
آناسازی فلوت
کنا فلوت (Quena)
دیتزا فلوت = فلوت چینی Dizi
تین ویستل Tin whistle
زنبورک

native american flute

--------------------------------------------
نوازنده و مدرس
پن فلوت و زامپونیا =دوره ابتدایی
کازو
نی
-----------------------------------
آشنایی و نوازندگی
دوزله
قوشمه
نی انبان
هارمونیکا دیاتونیک
ترومپت
 
 

آموزش تکنیک ها و ورزش های تنفسی مخصوص ساز های بادی و افزایش حجم تنفسی نوازنده
آشنایی با  تیوری موسیقی
آشنا با تاریخ موسیقی و آموزه های محلی فولکولور---- آموزشی گوشی ساز
دودوک و بالابان
آشنایی کامل با موسیقی و رپرتوارهای سرخپوستی و استرالیایی
----------------------------------------
سوابق هنری :
اجرای زنده برای شبکه تهران
اجرا در گروه های مختلف و آهنگسازی
انواع سبک جنجره خوانی Throat singing
 
حنجره خوانی تووا (  یکی از جمهوری‌های روسیه در جنوب سیبری و شمال مغولستان است ) یا مغولی 
که شامل کنترل بسیار بالا دیافراگم . حنجره . دهان و زبان توسط خواننده است
که البته این سبک خواندن در مناطق زیادی همچون هند و تبت نیز رواج دارد
حنجره خوانی شامل پنج بخش و سبک اصلی است

1. Khoomei

2. Kargyraa

3. Sygyt

4. Borbangnadyr

5. Ezengileer

که Borbangnadyr وEzengileer رو خیلی از محققین تکنیک های اضافی می دانند و آن ها را زیر سبک هومی . کارگیرا و سیجیت دسته بندی می کنند

...

1. هومی ( خومی )

هومی از سبک های اصلی حنجره خوانی که در رجیستر های پایین و میانی صدای انسان توسط مرتعش کردن تار های صوتی یا صدایی که از قفسه سینه مرتعش می شه خوانده می شود که به اصطلاح  chest resonance یا Chest singing نامیده می شه که نسبت به سیجیت و کارگیرا زبان و دیافراگم در حالت ریلکس تری قرار دارد

در هومی می توان 1 تا 3 نت را شنید و تفکیک کرد که گاه خواند مولتی فونیک هم به آن می گویند 

2.کارگیرا

 که به دو دسته  dag و xovu نقسیم می شود که در پایین ترین رنج صدایی خواننده خوانده می شود که از نظر هارمونیک بسیار سبک قوی و شباهت زیادی به آواز های مذهبی و هارمونیک تبت داره در سبک دگ Dag خواننده از پایین ترین نت ها استفاده می کند و با قدرت  تکنیک رو در حجم صدای سینه و با کمترین در گیری حنجره ادا می کند

در سبک استپه کارگیرا یا xovu خواننده کمی فرکانس صدایی رو بالا می بره و از تکنیک های مقطع حنجره ای بیشتر استفاده می کند و بیشتر حنجره را درگیر می کند

3.سیجیت 

سیحیت سبک خاصی از اورتون یا پلی فونیک خواندن است ( overtone singing ) که شباهت زیادی به هومی از لحاظ درگیری دهان و دیافراگم دارد و در این سبک زبان به قسمت بالایی دهان می چسبد که با لرزش باعث ایجاد فرکانس جدیدی مانند سوت می شود که در این سبک خواننده به صورت هارمونیم 2 یا 3 نت را به صورت همزمان می خواند

جمع آوری و ترجمه : امیرحسین کیانپور 

 

امین رحیمی ریسه - استاد نی ، بالابان و سرنا 0

امین رحیمی ریسه - استاد نی ، بالابان و سرنا

امین رحیمی ریسه 

استاد نی ، بالا بان و سرنا

تصویر درون برنامه‌ای 2

روزهای کلاس سه شنبه 

تلفن رزرو : 22952820

در باره ی امین رحیمی ریسه 

(نی ، بالابان ، سرنا)

سال تولد: 1368

فعالیت هنری خود را از سن 18 سالگی آغاز نمود. 

زیر نظر استاد جمشید عندلیبی و محمد علی کیانی نژاد دوره ی ردیف سازی را گذراند. 

و دوره ی تکنیک صدا سازی و شیوه ی صحیح نفس گیری و دشیفر نوازی را نزد سیامک جهانگیری گذرانده است. 


تصویر درون برنامه‌ای 1

در حال حاضر دانشجوی رشته ی موسیقی   در دانشکده ی عالی موسیقی و عضو خانه موسیقی ایران می باشد. 

و با گروه های مختلف موسیقی همکاری و اجرا داشته است. 

نوازندگی در چند آلبوم موسیقی ، نوازندگی و آهنگسازی در چند مجموعه ی تلویزیونی را در کارنامه ی خود دارد.