تلفن : ۲۲۹۵۲۸۲۰ تلگرام ما :‌ ۰۹۱۲۳۱۰۸۷۴۰

جلال‌الدین تاج از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد  برای تأییدپذیری کامل این مقاله به منابع بیشتری نیاز است. لطفاً با توجه به شیوهٔ ویکی‌پدیا برای ارجاع به منابع با ارایهٔ منابع معتبر این مقاله را بهبود بخشید. مطالب بی‌منبع را می‌توان به چالش کشید و حذف کرد. تاج

جلال‌الدین تاج از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد برای تأییدپذیری کامل این مقاله به منابع بیشتری نیاز است. لطفاً با توجه به شیوهٔ ویکی‌پدیا برای ارجاع به منابع با ارایهٔ منابع معتبر این مقاله را بهبود بخشید. مطالب بی‌منبع را می‌توان به چالش کشید و حذف کرد. تاج

جلال‌الدین تاج از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد     برای تأییدپذیری کامل این مقاله به منابع بیشتری نیاز است. لطفاً با توجه به شیوهٔ ویکی‌پدیا برای ارجاع به منابع با ارایهٔ منابع معتبر این مقاله را بهبود بخشید. مطالب بی‌منبع را می‌توان به چالش کشید و حذف کر...

غلت  عبارت است از تکرار پی در پی نت اصلی با نت فوقانی خودش که طبیعتآ تعداد تکرار نت مذکور بنا به سلیقه ی خواننده و بستگی به ملودی آواز دارد . غلت و ترجیع در فرهنگ های فارسی و عربی ، به معنای گردانیدن یا چرخانیدن چیزی بر روی خود بکار رفته است . در موسیقی ای

غلت عبارت است از تکرار پی در پی نت اصلی با نت فوقانی خودش که طبیعتآ تعداد تکرار نت مذکور بنا به سلیقه ی خواننده و بستگی به ملودی آواز دارد . غلت و ترجیع در فرهنگ های فارسی و عربی ، به معنای گردانیدن یا چرخانیدن چیزی بر روی خود بکار رفته است . در موسیقی ای

غلت  عبارت است از تکرار پی در پی نت اصلی با نت فوقانی خودش که طبیعتآ تعداد تکرار نت مذکور بنا به سلیقه ی خواننده و بستگی به ملودی آواز دارد . غلت و ترجیع در فرهنگ های فارسی و عربی ، به معنای گردانیدن یا چرخانیدن چیزی بر روی خود بکار رفته است . در موسیق...

تحریر  که از تکنیکهای صوتی است به معنای نوشتن و آزاد کردناستعمال شده است ولی در عرف موسیقی منظور دیگری را می رساند.تحریر را غلت و ترجیع نیز گفته اند و برای آن تعاریفی نموده اند از جمله اینکه : غلت عبارت است از تکرار پی در پی نت اصلی با نت فوقانی خودش که طب

تحریر که از تکنیکهای صوتی است به معنای نوشتن و آزاد کردناستعمال شده است ولی در عرف موسیقی منظور دیگری را می رساند.تحریر را غلت و ترجیع نیز گفته اند و برای آن تعاریفی نموده اند از جمله اینکه : غلت عبارت است از تکرار پی در پی نت اصلی با نت فوقانی خودش که طب

تحریر  که از تکنیکهای صوتی است به معنای نوشتن و آزاد کردناستعمال شده است ولی در عرف موسیقی منظور دیگری را می رساند.تحریر را غلت و ترجیع نیز گفته اند و برای آن تعاریفی نموده اند از جمله اینکه : غلت عبارت است از تکرار پی در پی نت اصلی با نت فوقانی خودش ک...

همایون­پور شاید رندترین آواز خوان موسیقی سده اخیر است. کسی است که بدون هیچ زمینه اقلیمی تا عمق مکتب آوازی اصفهان می­رود و ظرایف و دقایق آن­را با جان و دل لمس، نه این­که تنها آن­را طوطی­وار به ذهن بسپارد، بلکه آن­را بدون تکلف اجرا می­کند. تا جایی که به راح

همایون­پور شاید رندترین آواز خوان موسیقی سده اخیر است. کسی است که بدون هیچ زمینه اقلیمی تا عمق مکتب آوازی اصفهان می­رود و ظرایف و دقایق آن­را با جان و دل لمس، نه این­که تنها آن­را طوطی­وار به ذهن بسپارد، بلکه آن­را بدون تکلف اجرا می­کند. تا جایی که به راح

همایون­پور شاید رندترین آواز خوان موسیقی سده اخیر است. کسی است که بدون هیچ زمینه اقلیمی تا عمق مکتب آوازی اصفهان می­رود و ظرایف و دقایق آن­را با جان و دل لمس، نه این­که تنها آن­را طوطی­وار به ذهن بسپارد، بلکه آن­را بدون تکلف اجرا می­کند. تا جایی که به ...

آواز همایون زنده یاد استاد تاج اصفهانی    از تو با مصلحت خویش نمی پردازم /همچو پروانه که می سوزم و در پروازم  (درآمد) درد پنهان فراقت ز تحمل بگذشت /ور نه از دل نرسیدی به زبان آوازم (چکاوک) گر توانی که بجویی دلم امروز بجوی/ ور نه بسیار بجویی و نیابی بازم  (

آواز همایون زنده یاد استاد تاج اصفهانی از تو با مصلحت خویش نمی پردازم /همچو پروانه که می سوزم و در پروازم (درآمد) درد پنهان فراقت ز تحمل بگذشت /ور نه از دل نرسیدی به زبان آوازم (چکاوک) گر توانی که بجویی دلم امروز بجوی/ ور نه بسیار بجویی و نیابی بازم (

آواز همایون زنده یاد استاد تاج اصفهانی    از تو با مصلحت خویش نمی پردازم /همچو پروانه که می سوزم و در پروازم  (درآمد) درد پنهان فراقت ز تحمل بگذشت /ور نه از دل نرسیدی به زبان آوازم (چکاوک) گر توانی که بجویی دلم امروز بجوی/ ور نه بسیار بجویی و نیابی باز...

به بهانه‌ سی‌و‌چهارمین سالگرد کوچ استاد جلال تاج اصفهانی؛ تحریرِ فلک‌فرسای انسانیت [ سید علیرضا میرعلینقی ]   دیشب در تهران باران بارید و هوا را تمیز کرد. نمی‌دانم آیا در اصفهان هم باران باریده است یا نه. 10 روز پیش که از اصفهان برگشتم، زمین و آدمیان دلم

به بهانه‌ سی‌و‌چهارمین سالگرد کوچ استاد جلال تاج اصفهانی؛ تحریرِ فلک‌فرسای انسانیت [ سید علیرضا میرعلینقی ] دیشب در تهران باران بارید و هوا را تمیز کرد. نمی‌دانم آیا در اصفهان هم باران باریده است یا نه. 10 روز پیش که از اصفهان برگشتم، زمین و آدمیان دلم

به بهانه‌ سی‌و‌چهارمین سالگرد کوچ استاد جلال تاج اصفهانی؛ تحریرِ فلک‌فرسای انسانیت [ سید علیرضا میرعلینقی ] دیشب در تهران باران بارید و هوا را تمیز کرد. نمی‌دانم آیا در اصفهان هم باران باریده است یا نه. 10 روز پیش که از اصفهان برگشتم، زمین و آدمیان دلم...

کنسرتهای سنتی، کلاسیک و تلفیقی تهران   تئاترها  نمایش همه دزدها که دزد نیستندکارگردان : سید حسن حسینی تئاتر دور دنیا در هشتاد روزکارگردان : جلال تهرانی تئاتر کنسرت زنجیر شدگانکارگردان: مسعود ترابی تئاتر نقره ایکارگردان : جلال تهرانی نمایشنامه خوانی نوای ا

کنسرتهای سنتی، کلاسیک و تلفیقی تهران تئاترها نمایش همه دزدها که دزد نیستندکارگردان : سید حسن حسینی تئاتر دور دنیا در هشتاد روزکارگردان : جلال تهرانی تئاتر کنسرت زنجیر شدگانکارگردان: مسعود ترابی تئاتر نقره ایکارگردان : جلال تهرانی نمایشنامه خوانی نوای ا

  کنسرتهای سنتی، کلاسیک و تلفیقی تهران     تئاترها نمایش همه دزدها که دزد نیستندکارگردان : سید حسن حسینی تئاتر دور دنیا در هشتاد روزکارگردان : جلال تهرانی تئاتر کنسرت زنجیر شدگانکارگردان: مسعود ترابی تئاتر نقره ایکارگردان : جلال تهرانی نمایشنامه خوانی ...