تلفن : ۲۲۹۵۲۸۲۰ تلگرام ما :‌ ۰۹۱۲۳۱۰۸۷۴۰

دانلود بدون محدودیت از سایت های اشتراک دانلود نرم افزار MiPony v1.6.1 شما با استفاده از این نرم افزار بدون داشتن اکانت Premium سایت های مختلف اشتراک فایل میتوانید بدون محدودیت از این سایت ها فایل دانلود کنید. در واقع شما برای دانلود از سایت هایی نظیر Hotfi

دانلود بدون محدودیت از سایت های اشتراک دانلود نرم افزار MiPony v1.6.1 شما با استفاده از این نرم افزار بدون داشتن اکانت Premium سایت های مختلف اشتراک فایل میتوانید بدون محدودیت از این سایت ها فایل دانلود کنید. در واقع شما برای دانلود از سایت هایی نظیر Hotfi

مجموعه بی نظیری از آثار ماندگار موسیقی سنتی و قدیمی ایرانی   مجموعه اول نغمه های کهن (10 سی دی)  37 ترانه 37 خواننده 37 سال رادیو ایران (4 سی دی)  50 سال موسیقی ایران (12 سی دی)  50 ترانه 50 خواننده 50 سال موسیقی  100 سال آواز (3 سی دی )  سیستم دستگاه های

مجموعه بی نظیری از آثار ماندگار موسیقی سنتی و قدیمی ایرانی مجموعه اول نغمه های کهن (10 سی دی) 37 ترانه 37 خواننده 37 سال رادیو ایران (4 سی دی) 50 سال موسیقی ایران (12 سی دی) 50 ترانه 50 خواننده 50 سال موسیقی 100 سال آواز (3 سی دی ) سیستم دستگاه های

تئوری موسیقی جلسه سوم   منظور از دم نت انتهای شکل نت میباشد.  غرض از گفتن این نکته در مبحث گذشته که گفته شده بود این بود که :  برای کشیدن دم نت هرگاه نت از خط سوم بالاتر بود دم آن را به سمت پایین می کشیم هنگامی که پایین تر از خط سوم بود به سمت بالا می کشیم

تئوری موسیقی جلسه سوم منظور از دم نت انتهای شکل نت میباشد. غرض از گفتن این نکته در مبحث گذشته که گفته شده بود این بود که : برای کشیدن دم نت هرگاه نت از خط سوم بالاتر بود دم آن را به سمت پایین می کشیم هنگامی که پایین تر از خط سوم بود به سمت بالا می کشیم

تئوری موسیقی جلسه چهارم علامات پایه و اسامی نت ها در زبانهای مختلف     علامات پایه روی نت ها :     بطور کلی هرگاه بر سر نتی علامت دیز بیاید آن نت صدای زیر تری پیدا میکند یا به اصطلاح آن نیم پرده به بالا می آید. علامت دیز در موسیقی # است.     بمل از دیگر عل

تئوری موسیقی جلسه چهارم علامات پایه و اسامی نت ها در زبانهای مختلف علامات پایه روی نت ها : بطور کلی هرگاه بر سر نتی علامت دیز بیاید آن نت صدای زیر تری پیدا میکند یا به اصطلاح آن نیم پرده به بالا می آید. علامت دیز در موسیقی # است. بمل از دیگر عل

هنر تنظیم در موسیقی   فن تنظیم و هارمونیزه کردن موسیقی، چندین قرن در اروپا سابقه دارد، در حالیکه سابقه آن در ایران، به یک قرن هم نمی رسد! علینقی وزیری را می توان به عنوان بنیانگذار تنظیم موسیقی در ایران دانست. وی به پشتوانه علم و اطلاعات موسیقایی زیادی که

هنر تنظیم در موسیقی فن تنظیم و هارمونیزه کردن موسیقی، چندین قرن در اروپا سابقه دارد، در حالیکه سابقه آن در ایران، به یک قرن هم نمی رسد! علینقی وزیری را می توان به عنوان بنیانگذار تنظیم موسیقی در ایران دانست. وی به پشتوانه علم و اطلاعات موسیقایی زیادی که

کنسرت تصویری همایون شجریان و همنوازان حصار - دانلود دو اجرا   این اجرا 70 دقیقه از اجرای همایون شجریان تو آمریکاس به همراه همنوازان حصار که توی یوتیوب به تازگی آپ شده و با دوربین معمولی توسط یکی از تماشاچیها فیلمبرداری شده  کیفیت تصویری فیلم زیاد بالا نیست

کنسرت تصویری همایون شجریان و همنوازان حصار - دانلود دو اجرا این اجرا 70 دقیقه از اجرای همایون شجریان تو آمریکاس به همراه همنوازان حصار که توی یوتیوب به تازگی آپ شده و با دوربین معمولی توسط یکی از تماشاچیها فیلمبرداری شده کیفیت تصویری فیلم زیاد بالا نیست

شناختی بر موسیقی ایرانی (قسمت اول)   بنابر شواهد تاریخی, موسیقی ایرانی یکی از قدیمی ترین موسیقیهای جهان بشمار می رود. از گذشته های دور, موسیقی ما از «ردیف» تشکیل شده بود. از جامع ترین ردیفهایی که از گذشته به دست ما رسیده است, می توان به ردیف «میرزا عبدالله

شناختی بر موسیقی ایرانی (قسمت اول) بنابر شواهد تاریخی, موسیقی ایرانی یکی از قدیمی ترین موسیقیهای جهان بشمار می رود. از گذشته های دور, موسیقی ما از «ردیف» تشکیل شده بود. از جامع ترین ردیفهایی که از گذشته به دست ما رسیده است, می توان به ردیف «میرزا عبدالله

شناخت موسیقی ایرانی قسمت دوم : دستگاه شور   همانطور که در مطالب گذشته ذکر شد, "دستگاه" به آوازی اطلاق می شود که طرز بستن درجات گام و همینطور فواصل جزء آن, شباهت به گام دیگر نداشته باشد. مثل اینکه وقتی می گوییم دستگاه ماهور, منظور نشان دادن کلیه م

شناخت موسیقی ایرانی قسمت دوم : دستگاه شور همانطور که در مطالب گذشته ذکر شد, "دستگاه" به آوازی اطلاق می شود که طرز بستن درجات گام و همینطور فواصل جزء آن, شباهت به گام دیگر نداشته باشد. مثل اینکه وقتی می گوییم دستگاه ماهور, منظور نشان دادن کلیه م

استاد شجریان و استاد کسایی به همراه تار لطف الله مجد     تکنواز نی: حسن کسایی در بیات اصفهان سه تار: احمد عبادی تار : لطف الله مجد اواز : محمد رضا شجزیان در بیات اصفهان کلام اواز: عبدالرحمن جامی   آن ترک مست بین که مستانه میرود شهری اسیر کرده سوی خانه میرو

استاد شجریان و استاد کسایی به همراه تار لطف الله مجد تکنواز نی: حسن کسایی در بیات اصفهان سه تار: احمد عبادی تار : لطف الله مجد اواز : محمد رضا شجزیان در بیات اصفهان کلام اواز: عبدالرحمن جامی آن ترک مست بین که مستانه میرود شهری اسیر کرده سوی خانه میرو

عکس هایی از ا استاد حسن کسایی    سمت چپ استاد جلیل شهناز و سمت راست استاد حسن کسایی        ارسلان درگاهی (سه تار) – غلام رضاخان سارنج (کمانچه) – جلال تاج اصفهانی (آواز) – جلیل شهناز (تار) –  حسن کسایی (نی) – رضا کسایی – اصفهان1335      عکس های استاد کسایی

عکس هایی از ا استاد حسن کسایی سمت چپ استاد جلیل شهناز و سمت راست استاد حسن کسایی ارسلان درگاهی (سه تار) – غلام رضاخان سارنج (کمانچه) – جلال تاج اصفهانی (آواز) – جلیل شهناز (تار) – حسن کسایی (نی) – رضا کسایی – اصفهان1335 عکس های استاد کسایی